Dan före dan pyssel

 
Lillen skulle ha fötts den 21 & när den 25 kom så började tålamodet tryta på allvar. Rörelse är ju bra tänkte vi och började möblera & styra om här hemma. På eftermiddagen började jag få lite värkar & tänkte att nu jäklar ska den där ungen komma ut. Jag fick då för mig att flytta delar av alla mina tyger, garner & annat pyssel till ett annat rum, så jag grejjade och fixade hela eftermiddagen fast besluten att hålla mig i rörelse. Pysslandet gav resultat för senare på natten åkte vi in till förlossningen & nästa dag föddes världens finaste lilla bebis<3
 
Här är det andra resultatet.
 

 


 
Ha en härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Bra där! Det där ser ju tom Klara-säkert ut. Vi kommer snart och provar. Hugs

2012-09-19 @ 12:44:03
URL: http://Jossangrejar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0