Kalas & paket

 
 
Ett annat pyssel som jag lite glömmer att blogga om är att göra fina & roliga paket. I fredags passade vi på att ha lite kalas för Viggo inte varje dag man blir 2 månader & dessutom på en fredag så vi firade loss. Här kommer lite bilder på kalas, paket & annat som hör födelsedagar till....vissa kort är tagna med mobilen så därav skämskvalitén på dem.
 
Här är foton från i fredags & vårt kalasande...
 
 
 
 
Förra årets tema på våra julklappar antar att man kan säga att det var ett bokstavstema i färgerna rött, rosa & vitt (man måste ju ha ett tema)
 
 
 
 
Det här fina paketet har min lillebror gjort, duktiga brorsan! I helgen kommer han dessutom på ett mycket efterlängtat besök.
 
 
 
Här är ett litet födelsedagskort som jag gjorde i våras. Jag tycker ju om att rita men framförallt texta i olika stilar. Men jag känner att man inte riktigt hinner med allt man vill göra men förra veckan så köpte jag den här & blev inspirerad de luxe.
 
 
 
I somras så ingahndlade jag såna här fina stämplar på Granit men de är inte lätta att använda, tycker att det är lite svårt att få det snyggt men här är mitt första tappra försök att använda dem.
 
 
 
Nepp nu får det vara nog med slappande i soffan, mitt sällskap här hemma har sovit & sover fortfarande vilket betyder att jag borde se till att få lite saker gjorda här hemma.
 
Hoppas att ni har det bra i snöstormar, höststormar & höstmörker!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0