At Linnarts.

 
 
Idag har jag inte hunnit pyssla något än, det har varit full rulle & sover man till 11.30 så hinner man inte med så mycket heller. Förra veckan grejjade vi med vår tavelvägg, som vi hade stora planer för när vi började att sätta upp tavlor där för 3 år sedan men tavelväggshysterin har legat på is ett tag. Vi har liksom dragit oss för att fortsätta att sätta upp tavlor eftersom det är sjukt pilligt & man måste vara noggrann, dessa egenskaper finns väl men det handlar om att vara i rätt mood när man gört. Vi var ambitiösa där för 3 år sedan & satte upp de första tavlorna så att de allihop bildade en rektangel. Nu var det dags för en uppfräschning, det har ju trots allt hänt en del de senaste 3 åren & nya bilder skulle upp. Noggranheten struntade vi i & bestämde oss för att tavlor som sitter lite huller om buller är helt klart rätt 2012-2013. Sen så fotade jag loss i hela lägenheten så välkommen till vårt röriga & icke stilrena men hemtrevliga hem..... (varnar känsliga läsare, det kan dyka upp en & annan dammtuss på bilderna)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det eventuellt lite virkning här & en latte om min man kan göra en åt mig. Jag har intagit soffläge & det är jag värd efter en härlig 1.30 min promenad i regnet med trevligt sällskap. Har också börjat fila på en tavla till lillen som jag är lite sugen på att grejja med & såklart har jag ju 1000 andra grejjer som jag vill eller har startat upp men var sak har sin tid....
 
Ha en härlig afton!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint ni har det. Ses på tvåmånadersdagen.

Svar: Tackar! Ja då blir det tårta & lite kalas man fyller ju bara två månader en gång;) Lite kalas förlänger livet!
linnart.blogg.se

2012-10-24 @ 19:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0