25 oktober & efterlängtat paket.

 
I dag kom ett efterlängtat paket från panduro, nu ska vi ge oss i lag med scrapbooking för att fixa lillens fotoalbum. I helgen kommer mormor & det har utlovats pysseltid får väl se hur det blir med det man vill ju gärna hinna umgås lite också. Bara albumet är färdigt lagom till lillen ska få egna barn så är jag nöjd.
 
 
Här är förresten de roliga bokstavslyktorna som jag beställde för längesen. Tycker att de är väldigt käcka eftersom man kan ändra de lite som man vill. Jag beställde några olika kombinationer så nu är det bara kreativiteten som sätter gränserna. De är gjorda i papper som är nedbrytbara & dessutom brandsäkra, riktiga kap måste jag säga. 
 
 
 
Imorgon är det en händelserik dag här då mamma (som dessutom ska förgylla hela vår helg) & svärisarna kommer hit på kalas. Det ska bakas & fixas men eftersom vi har tagit helg här hemma så kan vi göra det i den härliga snigeltakten.
 
Ha en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Helen

Fina grejer! Ska bli kul att se hur ditt album blir, jag borde ta ett ryck med vårt bröllopsalbum; vi gifte oss ju 2005;)

Svar: Haha allt har sin tid, det var ju bara 7 år sen ;)
linnart.blogg.se

2012-10-29 @ 19:36:37
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0