Paketkalender del 2.

Ok, nu idag har jag klurat & ikväll vågade jag på mig en test. Där rök all min prickiga washitejp som varit i min ägo endast 2 timmar.... Vad tycks? Ska fundera lite på hur det känns ikväll, vrida huvudet över axeln & kika & besluta mig för om jag är nöjd eller ej. Nu ska jag bara hitta ett käckt sätt att hänga upp paketen & för er som har barn så är det säkert ingen skräll att jag har hittat typ 1000 grejjer att slå & ge till lillen & 0 till hans päron.
 
 
 
Jag ryser över att behöva se den här hemska 80-tals strukturtapeten i närbild (en obligatorisk inredning i hyreslägenheter) GE MIG ETT HUS (som jag äger själv & kan göra vad jag vill med)!
 
Idag har jag i stort sett hängt i soffan hela dagen med datorn i högsta hugg. När jag letade fotoalbum hittade jag den här sidan & blev KÄR. Jag hade kunna slänga ner halva sortimentet i kundvagnen men med tanke på min nuvarande inkomst var det ingen bra ide, men ohhhhh vad det kliade i mina fingrar...
 
Ha det gött!
 
I morgon är det HELG, Hurra! Hurra! Hurra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0