Jag känner mig poppis!

 
 
Det krävs inte mycket för att man ska känna sig poppis men jag blir alltid lika glad när någon vill att jag ska pyssla ihop något åt dem. Jag ska virka några hjärtan åt en kompis & göra en inbjudan till en bröllopsferra. Jag känner mig SPÄND inför den här inbjudan, hjärtana har jag ju gjort förr & vet hur man ska göra men inbjudan ja det blir något att bita i, men bara roligt såklart. Till vår 30 års ferra gjorde jag en inbjudan som jag hade tänkt & lägga upp men sen inåg jag att jag hade ju en massa både telefon & kontonummer på så jag ångrade mig i sista sekunden.
 
Istället bjuder jag på en bild på mina egen odlade pelargoner som behagar att börja blomma i november fast jag sådde dem i januari, segisar. 
 
 
I dag har jag & Viggo tagit det lugnt, vi började dagen med en sovmorgon sen har jag lyckats tvätta en tvätt & ramat in ett foto, weeeiiho produktiv de luxe. Jag har gjort en förstoring på ett kort på Viggos tassar, can´t get enough of de små tassarna. Får nog erkänna att jag har någon form av bebisfotfetisch. Försökte ta kort på kortet men det blev inge vidare men bjussar på en liten bild iaf, kan inte låta bli att visa upp de vackraste tassarna i världen <3
 
 
Ha en härlig onsdag i höstmörkret!

Kommentarer
Postat av: Helen

Visst är det kul när nån vill köpa något man gjort eller beställa!?

Gosiga, gosiga fötter!!

Nu ska jag tillbaka till jobbet för APT, började kl.6 idag, så jag hann hem en sväng emellan:)

2012-11-07 @ 16:33:15
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0