I <3 Washi.

 
Ungefär 100 år efter alla andra & efter att ha fått fråga vad washi tejp är så har jag upptäckt hur FANTASTISK den är. Jag skulle kunna skriva en hel novell om alla användningsområden som jag tänker att man kan använda washin till. Jag råkade av av misstag köpa en rulle när jag beställde grejjer från Panduro, jag trodde att det var vanlig tejp men icke det var washi som man tydligen kunde använda på tapeter bland annat. Just nu får jag lägga band på mig själv för att inte tapetsera in hela hemmet i washi. Jag var såklart tvungen att gå in på den här lovely webshoppen och shoppa loss några rullar till. Såhär använde jag washin ikväll inför helgens besök hos Viggos kusiner.
 
 
 
Nepp nu blirre packning inför helgens äventyr, i den här familjen packas det knappast lätt utan en helgpackning liknar snarare ett mindre flyttlass.
 
Ha en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Helen

Fin washitejp, har köpt ett par rullar men har inte kommit igång och använda dem riktigt:)

Kommer ihåg hur det var när man packade med småbarn, massa, massa grejer, annat nu;)

Ha en härlig helg!
Kram

Svar: Haha ja jag brukar ju överpacka mina saker men nu får man allt prioritera annorlunda, lillen går först i alla lägen ;)
linnart.blogg.se

2012-11-08 @ 22:35:40
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0