Back to work?

Idag ska jag på samtal med min chef, inte för att jag tänker börja jobba inom den snaraste framtiden men någon gång är det väl dags. Mammalivet känns mer som min melodi! På samma gång tänkte jag smyga in i fikarummet & lämna över en liten tack-för-bebispresenten-gåva till mina kära arbetskamrater.
 
Baka har jag inte riktigt vågat mig på, ok att lillen är glad, lugn & nöjd men jag jag ger mig sjutton på att om jag skulle sätta igång med ett bak så skulle lillens känslor säkerligen börja svalla & hans lite mörkare sidor skulle kunna visa sig. Så nepp vi köper färdigbakat. Jag vet ju hur många gånger jag har suttit i det där fikarummet & drömt om något att smaska på så nu har jag köpt kakburkar & choklad som de kan festa loss på flera raster istället för att bara få fika en gång. (visst är ni också övertygade om att det var mycket bättre att köpa fika än att baka själv)
 
Men med så "simpel" fika så behövdes det lite silkespapper & washitejp för att lyxa till det lite & självklart ett tackkort med en bild på huvudpersonen.
 
 
 
Nepp nu är det dags att get ready & sparka igång den här dagen på riktigt.
 
Ha en härlig helg & se till att fredagsmysa ordentligt nu, fram med tacos & annat svenssongötta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0