Virkade cookies 2.

För några månader sen så tog jag på mig en beställning av dammsugare och en tårtbit. Har varit så mycket ett tag med alla växter, jobbet, livet osv men för några helger sen tog jag tag i mig själv & virkade dem. NU har virksuget återvänt, har haft en svacka sedan all hetsvirkning innan jul. Blev ganska nöjd men fick med nya virkbeskrivningar och det är alltid klurigt att göra något för första gången. Kanske inte borde skriva det här men det blev en del freestyling à la Linnart, men resultatet blev ju hyfsat i alla fall.






Kommentarer
Postat av: Helen

De ser jättefina ut! Kanske du kan ha en virkkurs för mig, jag har inte virkat sedan slöjden i skolan, är usel på det:(

2012-06-10 @ 19:12:38
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Linnart

Hajjemän Helen. Vi tar en dag här på lovet så ska jag lära dig allt jag kan om virkning;)

2012-06-10 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0