I <3 mina växter.

Varje gång jag sticker ut min nos på balkongen så sprider sig en värme i hela kroppen & när jag sitter i vardagsrummet & kikar i fönstret på alla mina precious blommor känner jag mig helt lycklig. Med risk för att skapa ett skrytinlägg så är det nog en känsla av stolthet som också sprider sig i kroppen. För några veckor sedan så bjöds vi ju på en försmak av sommaren och det var helt underbart att komma hem efter en stressig dag och bara andas ut på balkongen i vilande läge eller att ställa sig vid planteringsbordet, ÄLSKART!

Balkongen är inte i sitt esse just nu eftersom det har regnat hela helgen så har jag fått rädda mina precious från fuktskador men det böjar arta sig. Sen har vi ju vår framsida med den stora träterassen och vi letar, letar, letar & letar efter en gammal soffa att ha där men den perfekta soffan is nowhere to be found. Vi får leta vidare men så länge får den fyllas med växter så alla grannar kan se vilken trädgårdsmästare jag är;)

Bjussar på lite kort tagna med min mobil som har den smutsigaset linsen i hela Dalsland men har man bullat upp sig i perfekt ställning i soffan finns det ingen anledning att inte kunna bjuda på lite dimmiga bilder.













Ha en härlig vecka! Jag har öppet hus, skolavslutning & andra saker på gång i veckan. Nu är det endast 7 arbetsdagar kvar tills mitt efterlängtade och inarbetade sommarlov startar, HURRA!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fantastiskt fint. Så jädra grym är du!

2012-06-10 @ 20:41:33
URL: http://jossangrejar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0