Gungstol

Igår gav vi oss ut i de norrare dalslandsskogarna för att hämta en gunsgtol som jag köpt på blocket utan att ha kikat på den, jag är en riktig risktaker. Vi åkte till vad vi trodde var någons hem och det stämde delvis, mitt ute i skogen hade människan en loppis i massa små olika hus, surprise! Jag blev givetvis överlycklig och gick runt mös. Ännu bättre var att hon hade sänkt priset på gungstolen från 400 till 200, oh happy day. Så nu helt plötsligt fanns det 200 kronor över & då var vi tvugna att åka förbi en handelsträdgård och handla en zinkbricka för de "överblivna" pengarna. Gårdagen var alltså en fyndens dag. Här är vår nya gungstol:



Ok, nu gör jag ett nytt försök att reda ut rörorna här hemma.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken himla tur!

2012-06-25 @ 13:52:05
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0