Virkade hjärtan med julkänsla.

 
 
De här gamla hjärtana har man ju visat några gånger nu men nu har jag "julat" till dem lite extra. Det röda har jag broderat på & det bruna har jag virkat muscher på så det blev lite bubbligt. Det stora hjärtat där nere har jag virkat i jutesnöre så det blev lite större & det gjorde ont i fingrarna men det blev väldigt fint & rustikt. Längst ner ligger ett halvfärdigt polkagrisrandigt hjärta. Tanken var att göra lite olika sorters hjärtan & ha på kakfatet i jul men vindarna vänder ju ganska fort här hemma som ni har märkt så vi får se vad det blir.
 
 
Änligen har det landat lite snö här i bushen & julfeelingen börjar ta sig här hemma.
 
Låt julpysslandet börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0