Virkad spritkorg.

 
En av julklapparna var en korg som jag virkat med virknål 12 & det härliga trikågarnet hooked zpaghetti som innehöll vin, whiskey & öl. Grejjen var att vi hade köpt såna där roliga böcker för varje alkoholsort där man själv skriver i sort,pris & smak mm. Jag lyckades där någonstans mellan julmat, lek, paketöppning, tårtbakning, glöggdrickande, amning, blöjbyten att ta ett foto på vår finfina present til svärisarna.
 
 
För att ni ska se att jag talar sanning om helgen så specificerade jag fotot med både tid & datum...NOT!! Av kanske 40 foton som togs i helgen så lyckades jag med konststycket att pilla på någon slags inställning på bara det här kortet, stressad !? Svar: JAAAA, kortet på kameran var fullt & vi skulle ha paketöppning PANIKEN slog till & jag raderade kort ungefär samtidigt som jag fotade....
 
Denna härliga måndag så jobbar vi lite med våra vid det här laget berömda tackkort som nu även har kombinerats med att bli ett julkort/tackkort, man får inte vara dum.
 
Ha det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0