Sugen på succé?

Det här brukar jag stajla med när vi får gäster, eftersom vi bor ute i skogen så sover de flesta gäster över. Det är då jag på kvällen smyger ut i köket & slänger ihop den här "magiska" smeten. Ställer den i kylskåpet & nästa dag bjuder jag stolt på en av mina paradrätter om nu nybakat bröd räknas in i den kategorien. Imorgon får vi gäster & ja nu vet ni ju vad det kommer att bjudas på...
 
 
Jag känner mig givmild så här på kvällskvisten så här kommer även receptet, så vill ni stajla inför era gäster så är det bara att  smyga ut i köket kvällen innan & gå loss med sleven....
 
 
Nu tillbaks till det fantastiska kostymdramat på svt2....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0