Blommorna <3

Idag har jag fått rensa bort en del av mina precious, de har drabbats av någon form av blomsjukdom. Känns ju trist men å andra sidan så lider jag ingen brist på blommor & växter här hemma, sånt är livet.....
 
Min favorit Spanska flaggan.

 
Purpurböna.
 
 
Här är mina egenodlade pelargoner, klockmalva, spansk peppar, vit klockranka, gurka,  blomma för dagen & solrosor.
 
 
Här fikar vi (Linnart homme sitter här)
 
 
 
Linnart femme sitter här & planterar där.
 
 
Kryddhyllan.
 
 
Framsidan & diverse blommande fägring.
 
 
Det här är ungefär 9 stycken små skott från olika pelargoner som har frodats till det här pelargonbuskaget.....
 
 
.....som såg ut såhär i våras
 
 
Prydnadspumpa.
 
 
Nu blir det matlagning idag bjuds det på husets köttfässås med makaroner, yummie.
 
Ha det....

Kommentarer
Postat av: Helen

De har växt lite sedan den veckan jag vattnade dem:)

Svar: Det var nog för att du vattnade & skötte dem så bra;)
linnart.blogg.se

2012-08-15 @ 09:14:47
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0