Härliga höst & sabla bacill.

Är hemma på schlätta för att laga vår bil som krånglar, tur att Börje bildoktor finns. Vaknade dock imorses med halsont de luxe och ett bankande huvud, tur att jag är hemma hos mami och blir omhändertagen. Jag roar mig med virkning och soffhäng framför tvn.

Nu börjar höstkylan slå till och då passar det bra med ett nytt pannband. Detta har jag virkat i ett tjockt och relativt mjukt ullgarn sam heter Samo och rosetten är virkad av gammalt restgarn.





Mamma har gjort det höstfint på altanen.



Skylten är en Linnart design.



Nu blir det soffan och vila. Jag ska ladda batterierna för arbetsdagar i Göteborg och i Mellerud för att sedan ha 2 dagars höstlov, LÄNGTAR! Då ska jag frossa i bebisar och härligt sällskap!

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0