Traktor & planering av julklappar.

Pysseltiden i England var obefintlig det gick i ett men det var en härlig vecka med många skratt och spännande möten. Lyckades virka i 30 minuter under en tågresa men det var allt. Nu ligger jag i soffan och har ont i ryggen de luxe. Jag har fått en inflammation i en muskel som inte ger med sig så på fredag bär det av till en sjukgymnast efter att ha knaprat piller i 3 veckor utan resultat, jag hoppas givetvis på en mirakelkur. Planeringen av juklapparna är i full gång och imorgon bär det av till Stoff & Stil i Göteborg och grannen IKEA för att köpa material till julklappstillverkningen. Traska och gå är den enda gången som ryggen inte gör ont så besöken imorgon är två flugor i en smäll, härlig shopping och medicin för rygggen. Kan det bli bättre?

Trots trötthet och mycket jobb i veckan har jag lyckats tillverka den här sötnosen & mönstret hittade jag här





Nu ska jag planera julpyssel för både hem & jobb.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas verkligen att ditt ryggont ger med sig snart! Vilken söt bil du har gjort:)

2011-11-24 @ 15:31:34
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Mamma

Åh vilken söt traktor!!

2011-11-24 @ 21:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0