Kiwi på burk.

I somras blev jag  inspirerad av en bok som handlar om att ge bort presenter på burk. Det fanns recept på marmelader, saft, kakor mm. Jag köpte hur många glasburkar som helst och vackra antika silverskedar hos mina släktingar som har en loppis bredvid vår sommarstuga, för mina kommande presenter på burk. För ett tag sen så provade jag på att göra kiwimarmelad som jag hade med mig som en gå bortpresent. Nu väntar jag med spänning på ett utlåtande angående smakupplevelsen....





Nu ska det packas för färd mot schlätta med ledighet och pysslande i sikte.

So long!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas att du får ett härligt höstlov!

2011-11-01 @ 21:49:51
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Jossan

Fiiiint!!! Gud jag är så avundsjuk på din energi. Jag känner mig helt tömd på sånt. Puss o kram

2011-11-01 @ 21:54:54
URL: http://Jossangrejar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0