I väntan på kylan.

När jag var sjuk förra veckan så virkades det som bara tusan och även fast det inte är någon kyla ute nu så antar jag att den så småningom dyker upp. Jag hittade ett så fint garn i olika röda nyanser som jag gjorde en mössa av som är tänkt att passa min röda vinterjacka. Hittade inget bra mönster så det blev en linnart design.





I brist på snö så fick jag ta tag i det själv, det var pilligt och skulle ha gjorts i ett annat garn men modellen kommer att användas flitigt framöver.



Nu är det dags at ta tag i den här dagen som ska innehålla packande inför arbetsveckan i England, övningskörning, shoppande och vilande av den inflammerade ryggen. Hey ho let´s go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0