Nytillskott.

Jag välkomnar härmed Apple blossom, Röd kaktus, Tornedalen, "en annan pelargon", Snackis (paprika), paprika och Tomat till min familj! Tack så mycket workmate! Jag är så lyckligt lottad när det gäller växtintresserade workmates. Vi byter plantor, ger tips om nya & gamla sorter och ger varandra tips om hur man bäst tar hand om sina blommor/plantor. Jag ger inte så många tips men suger givetvis in ALLT från mina mer erfarna växtälskare!

Här är dem mina underbara nytillskott:



Nu blirre löpartur....


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja det är det bästa. Saknar mina workmates av just den anledningen. Vi får också byta någon dag. :) När har du sommarlov?

2011-05-16 @ 19:20:15
URL: http://Jossangrejar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0