Baciller, födelsedagar, dop & jobb.

HELLO!

I´m back, härligt Elin att du peppar mig att skriva. Jag har jobbat och legat däckad av baciller. Mars är också månaden då en massa av mina favvosar fyller år. Jag har givetvis tillverkat presenter som marsfödelsedagsbarnen ska få & man vill ju inte förstöra a good surprice så inga bilder på detta ännu.  Jag har firat födelsedag med familjen och mina "löpartjejer", varit på en av mina favoritkillars dop och JOBBAT! Jag har hängt på loppisar och klurat på nya pysselprojekt.

Får bjussa på lite bilder på födelsedagspresenter jag fått:

Någon tyckte att det var dags för mig att börja lära mig sticka och göra egna raggisar, men jag är ärligt talat livrädd för att sticka. Det verkar hur svårt som helst, någon som kan lära mig kanske? Tack Lina för de fina garnerna!



Födelsedagspresent från Anna, har velat ha så länge och nu har jag:



DUBBELSUCK, hade en massa bilder men det går inte att ladda upp. Gör ett nytt försök imorgon.


Ha en bra vecka!





Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja jag och stickorna är inte heller bästisar precis. Men jag tror inte det är så svårt egentligen men man måste ju ha någon att fråga hela tiden så man inte kör fast. Och det är ju det man oftast inte har.

2011-03-14 @ 10:21:49
URL: http://jossangrejar.blogspot.com
Postat av: Elin Af Hellekant von Engström

Gött!!

2011-03-14 @ 16:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0