Jag lever och frodas!

Hello!

Har vart lite mycket här då, men nu är jag tillbaks. Den senaste tiden har jag saftat, gjort marmelad, byggt ett planteringsbord och njutit av en långweekend med sol, bad och en massa härligt häng med fina vänner.

Här kommer den senaste tiden i bilder!

Lina blev färdig sjuksköterska och då gjorde jag de här till henne:






Efter att ha letat hur länge som helst efter ett plantering/blombord så fick jag igår nog och snickrade ihop ett själv. Med lite hjälp av byggmästaren hemma på gården ;)



Sen fick det tyvärr inte plats i bilen och fick monteras isär. Men som tur var så gjorde det inget eftersom det ändå skulle få en makeover på hemmaplan, som i detta nu målas och slipas:





Balkongen är ett ständigt kaos eftersom planterna flyttas runt beroende på väder och vind. Men det finns en plan att styla till den så småningom. Måste bara plantera om lite å få upp växterna från golvet.






Måste varit semestern hemma på schlätta som gjort dem så pigga & gröna:



So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0