Nytt på g & mycket halvfärdigt.

Suck önskar att jag hade mer tid att fixa med allt som jag vill göra men jag har ett jobb att sköta också. Jag gillar mitt jobb och där finns det verkligen utrymme för både skratt och kreativitet, men mer tid för annat JA TACK. Just nu har jag fått pausa några saker som jag håller på med, för att fixa till några födelsedagspresenter.


På den här sidan
http://doyoumindifiknit.typepad.com finns det en jättefin halsduk som är gjord av små rutor. Just nu håller jag på med en sådan (härmis som man är) fast jag ska göra en med olika lila färger toppat med lite vitt. NEJ! givetvis ska jag inte ha den själv. (alla som känner mig vet att lila inte är min påse chips.)


Här är ett par lovikka vantar som snart ska värma ett par kalla små händer


Pannband kan man aldrig ha för många av nu när våren (förhoppningsvis) är på väg.






Back to work!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Klart man ska härmas. Man måste ju få inspiration någonstans ifrån.

Superfina saker gör du i alla fall. Heja dig!

2011-02-01 @ 21:12:43
URL: http://liftwaffe-jossan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0