Förklaring nummer 1.


Det här är en snuttefilt med såna där små lappar som bebisar gillar att pilla på. 
Såhär ser den ut på ena sidan när den nästan var färdig. (Glömde såklart att ta kort på den färdiga.)



Här är den andra sidan. Detta var en julklapp till Filip och även det första som jag sydde på min nya symaskin.



Den stora tavlan var en gammal anslagstavla som jag hittade hemma på schlätta. Jag målade ramen på den och spände fast ett tyg. Passade på att klä om en lampskärm också i samma tyg.  Äpplena är gjorda i tyg och sen ramade jag in dem.



Det kommer mera! Jag känner mig peppad att både pyssla och blogga. Det är härligt med alla fina kommentarer.



TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0