Recycle.

I helgen var jag på loppis och fyndade loss. I LOVE LOPPIS!

Såhär ser det ut i Linnarts soffa just nu. Boken i bakgrunden har jag velat ha ett tag och gissa vart jag hittade den....LOPPIS jodåsåatt. Kikade på den på adlibris dagen innan och hittade den dagen efter för 30 SPÄNN. Gillart!


I Linnarts hushåll försöker vi att tänka lite miljövänligt, så idag sydde jag en "handlingskasse". Vi har många "handlingskassar" men ska man försöka att slippa alla plastpåsar behövs det MÅNGA.



EGO


Over and out!




Kommentarer
Postat av: Jossan

Sådär ser det ut i min soffa alt. soffbord jämt. Till Johans stora förtret så klart. Jag försöker att begränsa det till ett arbete åt gången men det är inte alltid så lätt så klart. Superfin påse btw!

2011-03-01 @ 10:57:04
URL: http://jossangrejar.blogspot.com
Postat av: Åsa

Vem vill inte ha en sån påse att handla i.



Mamma

2011-03-02 @ 17:53:49
Postat av: Elin Af Hellekant von Engström

Hallå där? -Vart har du tagit vägen egentligen?? Jag saknar dina inlägg..

2011-03-11 @ 15:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0