Påsklov.

Weeeiiih! Idag är första dagen på mitt påsklov, Hurra! Jag ser framemot diverse trevligheter, hänga med härliga människor, springa, plantera om växter, sola, pyssla, pimpa balkongen & loppisbesök. Gosh, hur ska jag hinna med allt. Jag har en massa ofärdiga virkgrejjer som ligger slängda här hemma som bara flyttas runt som jag ska försöka ta & göra färdigt.

Idag bjuder jag på några fantastiska bilder tagna med mobilen.

Här är "ofärdigt" högen:




Sydde en somrig prickväska igår:



Glad påsk på er! Nu drar jag söderut, SO LONG!




Kommentarer
Postat av: Ida

Linn, var hittar jag bästa loppisen häromkring? Tänkte att du borde ha koll :)

2011-04-19 @ 09:33:41
URL: http://idamadelen.se
Postat av: Elin B

Fyyy vilken riktigt snygg väska,,, härliga färger, å rikigt vårig ;)... kul å följa va du pysslar med... Kram å njut av lovet

2011-04-19 @ 22:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0